Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Polka dots and stripes

πως θα φορεσω τα πουα και τις ριγες φετος


Με τον υδράργυρο να έχει σκαρφαλώσει στους 22 βαθμούς και αυτόν τον υπέροχο ήλιο να μας ζεσταίνει, δύσκολα μπορώ να μαζέψω το μυαλό μου. Αυτή η εποχή πάντα με "ξεμυαλίζει" και για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα  έκανα την διαδικτυακή μου βόλτα στα μαγαζιά. Με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι φέτος τα πουά και οι ρίγες δίνουν δυναμικό παρόν. Σαν λάτρης των μοτίβων αυτών θα επενδύσω σε κάποια από αυτά τα κομμάτια, τα οποία θεωρούνται κλασικά και πάντα είναι στη μόδα.
Οι αποχρώσεις που αγαπώ περισσότερο είναι αυτές του μπλε.

Μπλούζα Zara, παντελόνι και φόρεμα stradivarius
Προτιμώ την επιλογή των οριζόντιων ριγών πάντα με μονοχρωμία, μπλε ή λευκό παντελόνι με πλαϊνές τσέπες, ανδρόγυνο στιλ, που τελειώνει λίγο πιο ψηλά από τον αστράγαλο. (Αν έχετε βαρεθεί τα συνηθισμένα, ταιριάζει ιδανικά και το ροδί παντελόνι.)

Σύνολο stradivarius, τσάντα & γόβα uterque, lace up zara

Το στυλ μαρινιέρα μου αρέσει επίσης πολύ. Μπορούμε να τα συνδυάσουμε με αυτά τα υπέροχα lace-up καμηλό χρώματος τακούνια, ή με την κλασική μυτερή γόβα που δίνει έναν αέρα αριστοκρατικό στο ντύσιμο.

Μπλούζα αμάνικη H&M, μπλούζα & παντελόνι stradivarius, σανδάλι uterque

Τα πουά επίσης τα συνδυάσουμε με μονόχρωμες επιλογές είτε στο τοπ είτε στο παντελόνι.

Σύνολο zara, τσάντα massimo dutti, μπαλαρίνα uterque
Τολμήστε κόκκινα αξεσουάρ σε ένα τόταλ πουά στιλ και απογειώστε το.
Ελπίζω να τα αγαπήσετε όσο και εγώ. Καλές αγορές και καλό απόγευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...