Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Οργάνωση-το σχέδιο για τη νέα χρονιά

πως θα οργανωσω τη νεα χρονια 


Το νέο έτος ήρθε. Κάθε αρχή έτους, θεωρώ, ότι νιώθουμε κατά γενική ομολογία, πιο ανάλαφροι και γεμάτοι προσδοκίες για τη νέα χρονιά. Θέτουμε στόχους, πράγματα που δεν προλάβαμε να κάνουμε την περασμένη χρονιά ή και νέες ιδέες, που ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαμε σκεφτεί ότι θα μας ενδιέφεραν.

Σήμερα αναλύω το σχέδιο για τη νέα χρονιά σχετικά με τους βραχυπρόθεσμους στόχους, τους στόχους που κυνηγάω χρόνια και ποτέ δεν ολοκληρώνω, απλά μεταφέρω στο χαρτί από χρονιά σε χρονιά.

Αφού έχω δημιουργήσει μια συγκεκριμένη ρουτίνα που με βολεύει, σχετικά με την καθημερινή καθαριότητα ,τα βασικά θέματα του νοικοκυριού και οργάνωσης σπιτιού, σειρά έχουν πιο δευτερεύοντα θέματα, τα οποία όμως με απασχολούν εξίσου με τα βασικά.

  1. Οργάνωση φωτογραφιών
  2. Οικογενειακά πιστοποιητικά
  3. Αποδείξεις- φορολογικά
  4. Ντουλάπες
  5. Μενού οικογένειας
  6. Ακαταστασία ( χαρτούρα, συρτάρι των διαφόρων,... )
Αποφάσισα λοιπόν χωρίς άγχος, αλλά με πρόγραμμα και στόχο κάθε μήνα να ασχολούμαι διεξοδικά με το θέμα που με απασχολεί μέχρι αυτό να κλείσει. Να οργανώσω μια ρουτίνα και βάσει αυτής να κινούμαι στη συνέχεια.
Έτσι το σχέδιο για τον Ιανουάριο μου φέτος, είναι να οργανώσω τις φωτογραφίες της οικογένειάς μου. 
Το εγχείρημα είναι σαφώς τεράστιο και δε γνωρίζω πότε ακριβώς θα ολοκληρωθεί. Τουλάχιστον έχω το σχέδιο έτοιμο στο μυαλό μου, για το πώς θα κινηθώ, οπότε η δύσκολη δουλειά έχει γίνει. Το σίγουρο είναι ότι μέσα σε αυτόν το μήνα θα έχει ολοκληρωθεί αυτό το θέμα που με ταλαιπωρεί η σκέψη του, αρκετά χρόνια και φυσικά θα το μοιραστώ όπως πάντα μαζί σας, στο αγαπημένο μου ημερολόγιο.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που έχετε περάσει από το polka dots lady. Σε όσους έχουν αφήσει ένα σχόλιο μια ιδέα ή πρόταση. Σε όλους τους αγαπημένους μου που με στήριξαν από την πρώτη ανάρτηση και συνεχίζουν ακόμα. 
Αυτή η μικρή γωνίτσα μέσα στο δαιδαλώδες και αχανές διαδίκτυο, είναι ένας από τους λόγους που είμαι πολύ ευτυχισμένη.
Σας εύχομαι το 2015 να είναι η καλύτερη χρονιά σας, να είναι γεμάτο δημιουργία, ευτυχισμένες στιγμές και όμορφα φωναχτά χαμόγελα!
Να είμαστε όλοι καλά, καλή χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...