Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Οργάνωσε τη ζωή σου

τιπς οργανωσης, τα βασικα, συμβουλες


Καλημέρα!
Μήπως είσαι και εσύ από εκείνους, που με την άφιξη του φθινοπώρου, έχεις αποφασίσει να κάνεις ριζικές αλλαγές στη ζωή σου και να οργανωθείς; Έχεις οργανώσει το σπίτι σου, τη ντουλάπα σου, την κουζίνα σου και το μενού σου, αλλά θες να βρεις κάποια ακόμα τιπς που θα σε βοηθήσουν να οργανώσεις καλύτερα τη μέρα και τη ζωή σου. Σήμερα γράφω για εσένα που είσαι όπως ήμουν εγώ πριν κάνω παιδιά. Εντελώς ανοργάνωτη, απρογραμμάτιστη! Ίσως ακόμα να ήμουν έτσι, αν οι υποχρεώσεις δε το απαιτούσαν.


Θυμάμαι στο παρελθόν, όταν ετοιμαζόμουν να φύγω από το σπίτι, πάντα αυτό γινόταν με την ψυχή στο στόμα. Καλούσα το ασανσέρ ενώ παράλληλα προσπαθούσα να βάψω το ένα μάτι μου, η τσάντα μου δεν ήταν έτοιμη, ήθελα να φορέσω κάτι και τελικά δε μου ταίριαζε. Το αποτέλεσμα ήταν πάντα να φεύγω καθυστερημένη από το σπίτι, γεμάτη άγχος και όταν έφτανα στο ραντεβού μου είχα όλη αυτή την ένταση ακόμα.
Αργότερα όταν ήρθαν τα παιδία στη ζωή μου, αποφάσισα ότι αυτό θα έπρεπε να αλλάξει. Αν ένιωθα τόση ένταση για να ετοιμαστώ μόνη μου, τώρα που είχα να ετοιμάσω δύο ανθρώπους ακόμα, το πιο πιθανό είναι οτι δε θα προλάβαινα, θα αγχωνόμουν και στο τέλος θα έσκαγα.
  • Πρώτο βήμα λοιπόν για μια πιο οργανωμένη ζωή. Στην αρχή του κάθε μήνα γράφω στο ημερολόγιό μου όλες τις υποχρεώσεις, γιορτές, γενέθλια, το μενού, ραντεβού και οτιδήποτε έχουμε να κάνουμε αυτόν το μήνα. Αν προκύψει κάτι καινούριο, το προσθέτω. Έτσι τα έχω όλα μαζί μου και δεν ξεχνώ τίποτα.


  • Ετοίμασε τη λίστα με όσα έχεις να κάνεις την επόμενη. Καλό είναι να μην γράψεις πολλά πράγματα γιατί ίσως απογοητευτείς αν τελικά δεν προλάβεις, ωστόσο αν κάτι σου "μείνει" μπορείς να το βάλεις με αστεράκι την επόμενη μέρα ώστε να ξέρεις ότι μεταφέρθηκε από την προηγούμενη.
  • Ποτέ δεν πάω για ύπνο αν προηγουμένως δεν έχω καθαρίσει την κουζίνα. Κάνω την προετοιμασία για το πρωινό της επόμενης μέρας, ετοιμάζω την καφετιέρα και όσα χρειάζονται για το πρωινό των παιδιών. Επίσης ετοιμάζω το τάπερ με το φαγητό.  Το πρωί που ξυπνάω βλέπω την κουζίνα μου καθαρή και μου φτιάχνει η μέρα!
  • Προγραμματίζω από την προηγούμενη τι θα φορέσουμε την επόμενη μέρα. Φτιάχνω το σετάκι με όλα του τα αξεσουάρ και μένει μόνο να ντυθούμε το πρωί. 
  • Έχω πάντα μια λίστα με όσα πρέπει να θυμηθώ να κάνω και να πάρω φεύγοντας από το σπίτι, δίπλα στην πόρτα και με ένα μαρκαδόρο σβήνω ότι έχει γίνει. Πόσα πια να χωρέσει ένα μυαλό;
Με αυτόν τον τρόπο, οργανώνουμε και ρυθμίζουμε μια ρουτίνα στη ζωή μας. 
Η λέξη ρουτίνα μπορεί σε κάποιους να ακούγεται άσχημα αλλά εγώ τη χρησιμοποιώ με την καλή της έννοια, με την έννοια του ότι έχω βρει τον τρόπο που μου ταιριάζει, επιτέλους, και τον επαναλαμβάνω κάθε μέρα.
Να ακούτε τις μεγαλύτερες γυναίκες του κύκλου σας στα θέματα της οργάνωσης. Στο πώς έχουν εκείνες οργανώσει τη ζωή τους, ότι ταιριάζει με τους δικούς σας ρυθμούς υιοθετήστε το. Η πείρα είναι κάτι που δεν αγοράζεται. Όλα αυτά μέχρι να βρείτε το δικό σας τρόπο, σε λίγο όλα θα γίνονται αυτόματα. Αυτό θα μπορούσε να γίνει η αρχή για μια πιο οργανωμένη ζωή.

Υ.Γ 1: ευχαριστώ τη θεία Βάσω, γιατί εκείνη με βοήθησε να υιοθετήσω κάποια από αυτά τα τιπς, τα οποία μου φάνηκαν πολύ χρήσιμα.

Ελπίζω να βοηθήσουν και τη δική σας καθημερινότητα, τα φιλιά μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...