Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Αν ήξερα ότι δε θα αποτύγχανα, θα...

Καλημέρα,
σήμερα ξύπνησα με απίστευτα θετική διάθεση και σκέφτηκα να την σκορπίσω γύρω στον αέρα και όποιος την πιάσει. Σου γράφω αυτήν την ανάρτηση γιατί η ενέργειά μου σήμερα νιώθω ότι είναι τόσο ισχυρή που μέχρι και βουνό μπορεί να κουνήσει.




Τις προάλλες έπεσα πάνω σε μια ανάρτηση, όπου η blogger έλεγε ποια θα ήταν εκείνα που θα έκανε αν γνώριζε εξ αρχής ότι θα πετύχαινε? Σκεφτείτε το, έρχεται ένα τζίνι και σου λέει ότι, οτιδήποτε βάλεις στο μυαλό σου, μπορείς να το πετύχεις εγγυημένα. Ζήτω, γιούπι με πολλά θαυμαστικά. Τι θέλεις περισσότερο και θες να δουλέψει?  Πάρε χαρτί και μολύβι και γράψτο κάτω, φαντασιώσου ότι το έχεις, ότι βρίσκεσαι ήδη σε αυτήν την κατάσταση. Η δύναμη βρίσκεται αποκλειστικά και μόνο στο μυαλό σου και στη δική σου διάθεση στο να καταφέρεις οτιδήποτε βάλεις στο μυαλό σου. Ναι, δεν υπάρχει τζίνι παρά μόνο στα παραμύθια που διαβάζουμε στα παιδιά. Στην αληθινή ζωή υπάρχει η θέληση μας.
Τώρα θα μου πεις εγώ θέλω να γίνω πλανητάρχης και επειδή θα βάλω στο μυαλό μου ότι δε θα αποτύχω, φθάνει αυτό για να το καταφέρω; Η απάντηση είναι όχι. Για να σου εξηγήσω καλύτερα τι εννοώ θα πρέπει να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις του management που μου έχει μεταδώσει ο polka dots gentleman. Η αρχή προκύπτει από την ακροστιχίδα SMART και αφορά τους στόχους που θέτουμε και πώς θα πρέπει να τους θέτουμε

S = specific - συγκεκριμένος
M= measurable - μετρήσιμος
A= attainable -  εφικτός
R= realistic - ρεαλιστικός
T= time-bound -χρονικά προσδιορισμένος

άρα με λίγα λόγια τι εστί η ακροστιχίδα smart? Ότι ένας στόχος που βάζουμε θα πρέπει να έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Δηλαδή: θέτοντας τον στόχο θα πρέπει να έχουμε κατά νου όλες τις παραπάνω παραμέτρους, ώστε να μην απογοητούμε αν τελικά δεν επιτεύξουμε αυτόν το στόχο. Αλλά για να μην καταφέρουμε το στόχο αυτό δυο μπορεί να είναι τα τινά, είτε δεν ήταν εφικτός ή ήταν τεράστιος για τα δεδομένα μας, είτε δε το θέλαμε πάρα πολύ, γιατί αν κάτι το θες πάρα πολύ, τίποτα δεν στέκεται εμπόδιο μπροστά σου και όταν λέω τίποτα το εννοώ.
Όλα αυτά που σου  μεταφέρω σήμερα αφορούν προσωπική μου εμπειρία και πραγματικά χαίρομαι γιατί παλιότερα δεν επέμενα τόσο στους στόχους μου, δεν έβαζα στόχους, δεν πίστευα στον εαυτό μου. Δεν ξέρω ποιο ήταν το γεγονός που σηματοδότησε αυτήν την εξέλιξη στο χαρακτήρα μου, πάντως είμαι πολύ ευτυχισμένη που ξύπνησε αυτό το κομμάτι του εαυτού μου.

Το σημερινό ποστ το γράφω περισσότερο για εσένα που ήσουν όπως εγώ στο παρελθόν, στο γράφω για να σου πω ότι ο άνθρωπος τελικά μπορεί να αλλάξει αρκεί να το θελήσει, γιατί τίποτα δεν είναι αδύνατον, εκτός αν δε το θέλουμε.
Δε σε κουράζω περισσότερο, ξέρεις εσύ καλύτερα τι πρέπει να κάνεις.

Αφιερωμένο σε εκείνον που με αφύπνισε και μου έφερε στην επιφάνεια τον νέο μου εαυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...