Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Πώς να ζήσεις μια εμπειρία πεντάστερου ξενοδοχείου στο σπίτι σου

Αγαπημένοι μου καλημέρα!
Σας αρέσουν πολύ οι αναρτήσεις που είναι σχετικές με την καθαριότητα και την οργάνωση του σπιτιού, όπως και σε εμένα, γι' αυτό σήμερα θα σας γράψω για το << Πώς να ζήσεις μια εμπειρία πεντάστερου ξενοδοχείου στο σπίτι σου>>.
Σε ποιον δεν αρέσει η πεντάστερη εμπειρία διαμονής, αυτή η αίσθηση πολυτέλειας, τα λευκά μυρωδάτα σεντόνια και πετσέτες, οι ίσιες και άδειες γραμμές, η καθαριότητα που σου προκαλεί ευχάριστη διάθεση.

via pinterest
Η έμπνευση για αυτήν την ανάρτηση μου δόθηκε από δύο περιστατικά στα οποία θα βασιστώ για να σας γράψω.
Πριν λίγες μέρες είχα τη χαρά να φιλοξενηθώ στο σπίτι μιας πολύ αγαπημένης φίλης μου. Πάντα η διαμονή μου στο σπίτι της μου θυμίζει διαμονή σε ξενοδοχείο αλλά αυτή τη φορά ήταν πραγματικά απολαυστική. 
Την ιδέα την πήρα από εκείνη μπορώ να πω ότι ήταν φοβερή έμπνευση, άστραψε πραγματικά μια μικρή λαμπίτσα πάνω από το κεφάλι μου, σαν αυτές που ανάβουν στα καρτούν. Η φίλη μου αυτή λοιπόν δουλεύει πάρα πολλές ώρες όμως τα σπίτι της θυμίζει εκείνα τα υπέροχα σπίτια που βλέπουμε στα περιοδικά διακόσμησης και στο πίντερεστ. Αμέσως διερωτήθηκα <<Μα πώς τα καταφέρνει;>> ειδικά αφού λείπει μεγάλο μέρος της ημέρας στη δουλειά της, ενώ εγώ για παράδειγμα που είμαι όλη μέρα σπίτι δε θυμάμαι ποια ήταν η τελευταία φορά που είδα το σπίτι μου όπως θα ήθελα. Η απάντηση είναι απλή και κρύβεται στα παρακάτω βήματα.
  1. Ο νεροχύτης είναι πάντα άδειος και όταν λέω πάντα το εννοώ, δηλαδή, το πλυντήριο πιάτων είναι άδειο και ότι νέο βγει μόλις χρησιμοποιηθεί μπαίνει αμέσως στο πλυντήριο. Ακόμα και αν δεν έχεις πλυντήριο όμως μπορείς να πλένεις κατευθείαν ότι χρησιμοποιήσεις και έτσι δεν τρως πολύ ώρα στο καθάρισμα των πιάτων.
    via pinterest
  2. Προσπαθούμε να καθαρίσουμε το σπίτι πριν λερωθεί, δηλαδή δεν χρειάζεται να βρομίσει το σπίτι μας για να το καθαρίσουμε. Στο μπάνιο για παράδειγμα είναι μια ωραία λύση να το καθαρίζουμε κάθε δεύτερη μέρα. Σίγουρα θα πάρει λιγότερο χρόνο να το διατηρήσεις καθαρό μπάνιο. 
  3. Μην γεμίζεις τον τόπο με μικρά μπιμπελό, κορνίζες, ηλεκτρικές συσκευές, μπλιμπλίκια διάφορα. Εκτός του ότι γεμίζει τόσο πολύ το μάτι σου που κουράζεται, στο τέλος όλη η σκόνη μαζεύεται σε αυτά τα αντικείμενα και το ξεσκόνισμα διαρκεί περισσότερο. Αντίθετα αν έχουμε καθαρές επιφάνειες περνάμε το σουίφερ από πάνω και έτοιμο!
  4. Βρές ένα χώρο για κάθε αντικείμενο. Δηλαδή, δες τα αντικείμενα που έχεις στο σπίτι σου τα χρειάζεσαι όλα αυτά; Είναι στη θέση τους; Πάρε ένα μεγάλο καλάθι και βάλε μέσα ότι δεν είναι στη θέση του. Κάνε στη συνέχεια τη διαλογή. 
  5. Βάλε ένα πλυντήριο ρούχων τη μέρα. Μάζεψε όλα τα ρούχα κάθε βράδυ. Εμένα μου αρέσει πριν κοιμηθώ το βράδυ να ξεχωρίζω τα ρούχα και να γεμίζω το πλυντήριο, το αφήνω ανοιχτό και πάω για ύπνο. Το επόμενο πρωί βάζω απορρυπαντικό και το πρόγραμμα αμέσως μόλις ξυπνήσω. Μέχρι να τελειώσω το πρωινό μου και την πρωινή μου ρουτίνα είναι έτοιμο και έχει φύγει ένα τασκ. 
  6. Το καλάθι με τα σιδερωμένα! Αμέσως μόλις τελειώσεις το σίδερο, ξέρω ξέρω τη δουλειά που βαριέσαι περισσότερο στο σπίτι, τοποθέτησε τα ρούχα στη θέση τους. 
  7. Αέρισε καλά το σπίτι άνοιξε κουρτίνες και άσε να μπει μέσα ο ήλιος. Στρώσε όμορφα το κρεβάτι σου, Δεν θέλει πάνω από τρία λεπτά και αμέσως έχει τελειώσει άλλο ένα τασκ. Διάλεξε μονόχρωμα σεντόνια, λευκά, μπέζ, γκρι, φυστικι, ουδέτερα χρώματα θα δώσουν μια αίσθηση ξενοδοχείου στο υπνοδωμάτιό σου. Βάλε τουλάχιστον δύο μαξιλάρια στον κάθένα! 
    via pinterest
  8. Μην παραφορτώνεις τα κομοδίνα σου. Αν έχεις πολλά αντικείμενα εκεί σκέψου αν πραγματικά χρειάζεται να βρίσκονται εκεί. Κάνε ένα τεστ άδειασε εντελώς το κομοδίνο. Άσε μόνο το πορτατίφ, ένα κουτί χαρτομάντιλα και ένα βιβλίο! Πήγαινε πίσω τώρα και δες το αποτέλεσμα; Τι λες δεν νιώθεις αμέσως πιο ανάλαφρη;
    via pinterest
  9. Στόλισε το σπίτι με λουλούδια και κεριά!
  10. via pinterest

    via pinterest
  11. Οργάνωσε πολλά μικρά αντικείμενα σε δίσκους.

  12. via pinterest

via pinterest
Πάρε έμπνευση! Δες εικόνες που σου αρέσουν, το ινσταγκραμ και το πιντερεστ θα σου δώσουν την έμπνευση που χρειάζεσαι. Προσοχή, βάλε ξυπνητήρι 15' γιατί συνήθως χανόμαστε μέσα στις διάφορες σελίδες, περνά ο χρόνος και τελικά δεν έχουμε δράσει καθόλου, μόνο έχουμε πάρει έμπνευση!
Προσπάθησε να βρεις τι είναι αυτό που σου αρέσει στις εμπειρίες σου όταν πας στο ξενοδοχείο. Αλήθεια τι είναι αυτό που εσύ ξεχωρίζεις; Εμένα μου αρέσει πολύ που δεν είναι φορτωμένο. 

Τελευταία όπως θα έχεις διαπιστώσεις από τις σελίδες μου στο ινσταγκραμ, είμαι οικοδέσποινα στο Airbnb, προσπαθώ να βγάλω αυτήν την αίσθηση της προσιτής πολυτέλειας που έχουν τα ξενοδοχεία. Επέλεξα λευκά σεντόνια και πετσέτες αποκλειστικά, το έχω διατηρήσει όσο πιο άδειο μπορώ χωρίς να φορτώσω κάθε ραφάκι. Φροντίζω ώστε να έχω πάντα λουλούδια και κεριά. Θα σας μιλήσω όμως σε αναλυτικό ποστ για αυτήν την εμπειρία μου αυτή σε επόμενες αναρτήσεις, αν το θέλετε και εσείς. 

Στο παρελθόν έχω γράψει παρόμοια άρθρα που θα βρεις στην στήλη Οργάνωση του μπλογκ.  Εδώ και εδώ και εδώ

Υ.Γ:Αυτήν την ανάρτηση τη γράφω κυρίως για εμένα, γιατί θέλω να επιστρέφω εδώ και να το θυμάμαι αυτό. Ότι αυτή είναι η έμπνευσή μου, μέχρι να καταφέρω να ξανακάνω το σπίτι μου να μοιάζει με <<πεντάστερο ξενοδοχείο>> αλλά και για εσένα που ζητάς έμπνευση. 

Καλή επιτυχία σε όλους! Περιμένω ταγκάρισμα αν έκανες το σπίτι σου να μοιάζει με Πεντάστερο στο hastag #5starsexpiriencepdl εκεί θα βάζω και εγώ από σήμερα όλα αυτά που θα με φέρουν πιο κοντά σε αυτόν το στόχο! 
Καλή οργάνωση σε όλους φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

Το μπλογκ έχει σελίδα και στο facebook έχεις κάνει like?


4 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφη ανάρτηση! Για να μην ξεχνιόμαστε όπως ακριβώς το γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα καλημέρα! Είχα καιρό να περάσω και με εξέπληξες με τις ομορφιές! Τα φιλιά μου! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλη μου τί ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή! Σε ευχαριστώ που πέρασες και άφησες σχόλιο!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...