Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

5+1 τρόποι για να κάνεις οικονομία

Καλημέρα αγαπημένοι μου,
σήμερα επιστρέφω με ένα θέμα καθαρά οικιακής οικονομίας! Τον τελευταίο καιρό οι αγορές μέσω ίντερνετ, έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και αν μου επιτρέπεται να το πω και πολύ καλά κάνουν, γιατί μόνο κερδισμένοι βγαίνουμε από αυτό. Σήμερα έχω μαζέψει τους 5+1 τρόπους που διευκόλυναν το δικό μου νοικοκυριό, είτε μέσω αγορών ιντερνετικών  είτε και άλλα μικρά τιπς που ανακάλυψα και τα μοιράζομαι μαζί σας.





1)Πώς πλήρωνες μέχρι σήμερα τους λογαριασμούς του νοικοκυριού σου; Ξέρεις ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, τηλέφωνο, κινητό? Μήπως πήγαινες στο ταχυδρομείο ή σε τράπεζες, σε ΠΡΟΠΟ ή σε σουπερμάρκετ που δέχονται πληρωμές; Πολύ εύκολη και βολική λύση δε λέω, αλλά έχει δύο μεγάλα μείον. Σε κάθε πληρωμή χρεώνουν οι περισσότεροι 0,50 λεπτά, που οκ δεν είναι τραγικό το ποσό εδώ που τα λέμε, αλλά αν τα συσσωρεύσεις σε ετήσια κλίμακα είναι ένα κόστος παντελώς περιττό. Επίσης ο λογαριασμός δεν θα πρέπει να έχει λήξει.

  • Τον τελευταίο καιρό μέσω της σελίδας του κάθε λογαριασμού και τον αριθμό πληρωμής πληρώνουμε απευθείας το λογαριασμό, ξεχνώντας επιπλέον χρεώσεις, ουρές στα ταμεία και εντελώς περιττό χάσιμο χρόνου. (Για τους πελάτες Δεη υπάρχει έκπτωση συνέπειας 15% αν η εξόφληση του λογαριασμού γίνει μέχρι και την ημερομηνία λήξης του, εφαρμόζεται αυτόματα στον επόμενο λογαριασμό!)


2)Ποτέ δεν ήμουν υπέρ των πιστωτικών καρτών, φοβόμουν μήπως ξεφύγεις και αγοράζεις αλόγιστα. Όμως πια τα προνόμια που δίνουν οι κάρτες είναι εξαιρετικά συμφέροντα. Εμείς επιλέξαμε αυτή που δίνει προνόμια εκεί που φεύγουν τα περισσότερα χρήματα του μήνα, δηλαδή στο σούπερ μάρκετ. Η συγκεκριμένη σε συνεργαζόμενα καταστήματα τετραπλασιάζει τους πόντους εξαργύρωσης. Άλλες έχουν σε καταστήματα με ρούχα, σε βενζινάδικα, σε αγορά αεροπορικών εισιτηρίων και πάρα πολλές αγορές. Κάντε μια έρευνα στο διαδίκτυο πριν πάτε στην τράπεζα που σας βολεύει ώστε να δείτε τι είναι αυτό που σας συμφέρει. Μην ξεχάσετε να βάλετε ένα χαμηλό σχετικό όριο, συνήθως βέβαια το βάζει η τράπεζα, για λόγους ασφαλείας.

3)Για τις αγορές σου για διάφορα εισιτήρια για θέατρα, συναυλίες και άλλα θεάματα συνίθως προτιμάμε το βίβα, φαντάζομαι το ξέρετε, το βίβα λοιπόν σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις κράτηση του εισιτηρίου και να το παραλάβεις από συγκεκριμένα σημεία διάθεσης με πάρα πολύ μικρή χρέωση 1€ ενώ αν κάνεις την αγορά απευθείας σε χρεώνει με 3€!

4)Να κυνηγάτε τις ευκαιρίες! Δεν ξέρω αν με ακολουθείς στις σελίδες μου στο ίνσταγκραμ εδώ και εδώ. Πριν λίγο καιρό είχα μοιραστεί ένα φοβερό τιπ με μια αγορά χαλιού για το Airbnb σπίτι μου. Κάθε τι που διαλέγω για αυτό το σπίτι είναι κατόπιν έρευνας και σκέψης. Δεν βάζω απλά πράγματα, θέλω να δίνουν ένα χαρακτήρα και συγκεκριμένη ταυτότητα στο σπίτι. Το κόστος σαφώς είναι σημαντικός παράγοντας ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι ένα σπίτι που δεν θα κατοικίσω η ίδια, οπότε δε θα "χαρώ" στην καθημερινότητά μου. Επέλεξα τα ΙΚΕΑ για το χαλί αυτό. 
Τα επισκέφθηκα μια καθημερινή νωρίς και πήγα πρώτα από όλα στο σημείο με τις προσφορές! Ναι δεν έκανα τη γνωστή βόλτα στην έκθεση. Εκεί λοιπόν καθημερινά μπαίνουν κομμάτια τα οποία είναι εκθεσιακά, σε πάρα πολύ καλές τιμές! Το χαλί λοιπόν το αγόρασα κάτω από τη μισή τιμή. Το μόνο του θέμα ήταν ότι ήταν πατημένο και από μπεζ ανοιχτό είχε γίνει γκρι! Οκ σκέφτηκα θα το καθαρίσω ή το πολύ πολύ να το στείλω έξω αν δεν τα καταφέρω. Ίσως είχατε δει το στόρι που έδειχνα το πριν και το μετά και πόσο εύκολα καθάρισε και έγινε σαν καινούριο! Ναι πραγματικά ολοκαίνουριο με λίγο υγρό για τα πιάτα, νερό και μια σκληρή βούρτσα. Και φυσικά επιμονή! Κάτι τέτοια λοιπόν είναι που μου κάνουν απίστευτα χαρούμενη! Άλλοτε έχω αγοράσει πολυθρόνες, ρυχτάρια μαξιλάρια, κουζινικά σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές!

5)Αγοράστε πράγματα από τα διαδικτυακά καταστήματα! Έχουν σχεδόν τα περισσότερα καταστήματα και μάλιστα με δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό και πάνω. Συνήθως η Web τιμή είναι κατά λίγο χαμηλότερη από το φυσικό κατάστημα.

+1)Ακολουθώ μπλογκερς και μαθαίνω για εξαιρετικές προσφορές ή και νέα προϊόντα που δεν γνωρίζω, κάποιοι από αυτούς διαθέτουν εκπτώσεις για αγορές για όσους τους ακολουθούν.
Για τις ανοιξιάτικες αγορές μου, ρούχα και αξεσουάρ θα αγοράσω από το Ρoppyapparel με τον κωδικό   polkadotslady10 που θα μου δώσει -10% και δωρεάν μεταφορικά. Θα σας δείξω τις αγορές μου όταν τις παραλάβω. Αν θέλετε μπορείτε και εσείς να επωφεληθείτε από τον κωδικό μου για τις αγορές σας! (γράφοντας polkadotslady10 στο σημείο που λέει Discount στην καρτέλα της παραγγελίας, σιγουρέψου ότι έχει αφαιρεθεί το ποσό από το συνολό σου.)

Αυτά ήταν τα 5+1 τιπς μου για οικονομία. Ότι νέο ανακαλύψω θα το μοιραστώ μαζί σας σε άλλη ανάρτηση. Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ώστε να βοηθήσετε και εσείς παρακαλώ αφήστε μας σχόλιο από κάτω.

XXX

2 σχόλια:

  1. Τι καλά που τα γράφεις Λαμπρινή μου! Δεν αντέχω πια να βλέπω ανθρώπους να περιμένουν σε ουρές για να πληρώσουν τις ΔΕΚΟ. Ειδικά στο ταχυδρομείο είναι το χειρότερο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρεθεί εδώ κάποιος από αυτούς που περιμένουν στις ουρές και να του διευκολύνω τη ζωή. Αυτό με το ταχυδρομείο που θες να στείλεις ένα γράμμα και πρέπει να περιμένεις δύο ώρες για να τελειώσουν όσοι έχουν λογαριασμούς είναι πολύ εκνευριστικό, θα συμφωνήσω μαζί σου!!

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...